A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей імені Олександра Цинкаловського
Володимирської міської ради

Соціально-емоційне навчання і громадська активність у дії

Дата: 03.04.2019 11:45
Кількість переглядів: 1930

Соціально-емоційне навчання і громадська активність у дії

У Володимир-волинській гімназії відбулися інтерактивні презентації на тему: «Соціально-емоційне навчання і громадська активність в дії». Заходиорганізувало Всеукраїнське молодіжне громадське об’єднання «Студентське братство», яка проводить аналогічні лекції у 12 містах, розташованих у 7 регіонах України.

Лектор Студентського братства Катерина Бовсунівська, яка навчається у Київському національному університеті ім.Т.Шевченка,залучила гімназистів до інтерактивної гри «Подумай, поговори, презентуй». Під час гри об’єднані у дискусійні групи учні самі висунули ідеї, якою має бути емоційно компетентна людина, здатна ефективно керувати своїми емоціями та ухвалювати конструктивні рішення в будь-яких ситуаціях.

На переконання лектора Студентського братства наші дії стають більш успішними саме завдяки розвитку емоційного інтелекту, вміння керувати емоціями, розуміти їх сильні сторони та обмеження, трансформувати конфліктні ситуації та ухвалювати конструктивні рішення за будь-яких обставин. Катерина наголосила, що чим довше ми можемо відкласти реакцію на певний емоційний подразник і все гарно обдумати, тим краще рішення ми  ухвалимо про те, як реагувати. За твердженням Студентського братства вчені виявили, що ті діти, які ще змалечку навчилися спершу думати, а потім реагувати на свої емоції, в дорослому віці мають кращий добробут і краще здоров’я.

На презентації також мова пішла про те, що у системах освіти країн Північної Америки і Європи використовуються програми соціального-емоційного та етичного навчання (Social, EmotionalandEthicalLearning), наприклад, низку відповідних навчальних планівдля різних категорій молодірозроблено американським університетом Еморі(EmoryUniversity).

Українське міністерство освіти і науки підтримує ідею впровадження в Україні західних розробок у цій сфері та вже затвердило перші методичні посібники з соціально-емоційного навчання, які використовуються у рамках  програми «ЛайонсКвест» «Соціальні та емоційні компетенції ХХІ століття». Кожна українська школа може почати впроваджувати цю програму, якщо її вчителі пройдуть безкоштовні тренінги, які проводить організація «ЛайонсКлабс Інтернешнл – Україна».

За висновками вчених відчуття щастя лише на 20 % залежить від загальних розумових здібностей, а на 80 % саме від розвитку емоційного інтелекту. Учасники презентації засвоїли поняттяемоційного інтелекту (інший переклад терміну з англійської – «емоційна розумність») – це здатність розпізнавати свої емоції, розуміти їх сильні сторони та обмеження, вміння керувати емоціями.

Застосувати на практиці навички соціально-емоційного навчання можна не лише в академічній сфері, але й у волонтерстві.

Наприкінці інтерактивного заходу гімназисти подивилися телесюжети про громадські заходи, завдяки яким у дії можна проявити навички емоційного інтелекту та емпатії – вміння співпереживати, чути один одного, дбайливо ставитися до своєї громади, країни та планети загалом. Тому Студентське братство за підсумками презентацій закликало усіх зацікавлених  проявити себе в різних суспільно корисних справах, наприклад, у мінімізації кількості сміття у громадах, підтримці освітніх перетворень в Україні, а також у підвищення екологічної свідомості однолітків, розуміння проблем глобального потепління.

Після інтерактивної лекціїохочі старшокласники записалися у волонтери,тепер вони зможуть отримати від Студентського братства більше інформації та підтримки для розвитку соціально-емоційних компетенцій та громадської активності.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень