A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей імені Олександра Цинкаловського
Володимирської міської ради

Як планувати виховну роботу

Дата: 14.11.2018 12:30
Кількість переглядів: 568

Як планувати виховну роботу

У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. На сьогоднішній день в школі склалася система виховної роботи, яка на принципах гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи, спадкоємності поколінь забезпечує здійснення національного виховання, спонукає до утвердження педагогіки особистості, сприяє формуванню в учнів навичок самоосвіти, самоаналізу, допомагає учням розвивати індивідуальні здібності, творчі задатки, самовизначитись та самореалізуватись.

Ми готуємо дитину до складного, суперечливого, плинного життя, тож маємо вчасно подбати про формування в неї уявлень не тільки про свої обов’язки, а й про свої права.

Тож я, пропоную дітям  у 2-Б класі ,точно відтворювати характери літературних персонажів, їхні переважання, усвідомлювати наслідки своїх вчинків;вчу їх вживатися в різноманітні ролі; використовую для цього ігри-драматизації, сюжетно- рольові ігри, різноманітні вправи, складання казок і оповідок. Діти вживаються у незвичні ролі, які не відповідають їхньому характерові, досвіду(«зайцю» в житті доручаю роль «вовка» у казці). Так виховується вміння стати на місце іншого, здатність розуміти й співчувати.

Це сприяє намаганням дитини об'єднати свої зусилля з іншими дітьми для дослідження життєвого простору, виконання спільної справи, допомоги іншим.

Поради на щодень:

  • Висловлюйте більше довіри дітям, розширюйте ступені їхньої свободи,виробляйте звичку брати на себе відповідальність за свої дії, вчинки, рішення та їхні наслідки для оточення; надавайте якомога більше можливостей для власного вибору.
  • Не давайте дитині надто сильно відчувати вашу присутність; ніколи без потреби не ставайте між нею та її власною спробою щось зробити самій; дитині, яка не потребує допомоги, не варто давати відчуття присутності дорослого поряд.
  • Завжди будьте готові допомогти, підтримати, заспокоїти дитину, порадіти  з нею та поспівчувати в разі невдачі.
  • Не варто на чомусь особливо наполягати, багато разів повторювати одну й ту саму вимогу, робити зауваження;нехай вимога за формою матиме вигляд запрошення зробити щось хороше.

                                                              Підготував вчитель початкових класів

                                                                  Назарук Лідія Володимирівна


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень