Тепер планшет навчає, а не відволікає
Вересень 2017 року… Розпочався новий навчальний рік. До Володимир-Волинської гімназії ім.О.Цинкаловського прийшли першокласники. Але цього року це були не просто першокласники, а учні з класу «Розумники».
Експеримент «Розумники» – це захоплююча програма для отримання міцних та глибоких знань з предметів шкільної програми, яка подана закінченими логічними блоками в доступній ігровій формі. Це осучаснення, покращення та підтримка навчально-виховного процесу
Фрагментарна складова уроку, робота з електронними програмами, сприяє поліпшенню уявлення, пам’яті, мислення, мовлення, стійкості уваги через ігрові навчальні завдання. Цей вид роботи розвиває посидючість, самоконтроль.
Діти, світ навколо яких з кожним днем все більше комп’ютеризується, повинні використовувати в навчанні всі можливості сучасних технологій, їх застосування в освіті є логічним і цілковито виправданим. Де, як не в закладах освіти, потрібно формувати у дітей розуміння, що електронні ресурси не є заміною реального життя, проте є зручним засобом для отримання інформації, вони оптимізують процес навчання, відкривають безмежний простір для розвитку здібностей.
Завдяки підтримці адміністрації у першому класі ми отримали мультимедійну дошку. Учні активізувалися. відчували себе доволі «дорослими і обізнаними» школярами. За перший рік навчання навчилися вміло користуватися електронними навчальними програмами.
У другому класі ми продовжуємо працювати з програмою «Розумники». Завдяки фінансовій підтримці батьків придбали для кожної дитини планшет.
Якщо сова вилупилася…
З пристроями діти працюють лише на двох предметах — математиці і українській мові. На кожному комп’ютері є програма з підручниками, а в них теорія і практичні завдання.Все супроводжується веселою казковою музикою, анімованими персонажами та озвучується дитячим голосом. Тому такий процес і називають «грою». Кожне завдання у програмі — це віртуальне яйце. Якщо дитина виконує його правильно — звідти вилуплюється совенятко, плюс винагорода — три зірки. Якщо ж були неточності, то сова вилупиться не повністю і зірочок буде менше.На роботу з пристроями йде не більше 15 хвилин на уроці.
Експеримент дає вчителю можливості оптимізації навчально-виховного процесу. Навчання стало більш ефективним за допомогою інтерактивного комплексу.
Ми, родина «Розумників» 2-В, задоволені, що стали учасниками експерименту та висловлюємо подяку батькам та адміністрації за активну підтримку та впровадення сучасних технологій в навчально-виховний процес. Світ змінюється – давайте разом робити ці зміни на краще!