A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Ліцей імені Олександра Цинкаловського
Володимирської міської ради

Тепер планшет навчає, а не відволікає

Дата: 26.09.2018 14:40
Кількість переглядів: 525

Вересень 2017 року… Розпочався новий навчальний рік. До Володимир-Волинської гімназії ім.О.Цинкаловського прийшли першокласники. Але цього року це були не просто першокласники, а учні з класу «Розумники».

Експеримент «Розумники» – це захоплююча програма для отримання міцних та глибоких знань з предметів шкільної програми, яка подана закінченими логічними блоками в доступній ігровій формі. Це осучаснення, покращення та підтримка навчально-виховного процесу

Фрагментарна складова уроку, робота з електронними програмами, сприяє поліпшенню уявлення, пам’яті, мислення, мовлення, стійкості уваги через ігрові навчальні завдання. Цей вид роботи розвиває посидючість, самоконтроль.

Діти, світ навколо яких з кожним днем все більше комп’ютеризується, повинні використовувати в навчанні всі можливості сучасних технологій, їх застосування в освіті є логічним і цілковито виправданим. Де, як не в закладах освіти, потрібно формувати у дітей розуміння, що електронні ресурси не є заміною реального життя, проте є зручним засобом для отримання інформації, вони оптимізують процес навчання, відкривають безмежний простір для розвитку здібностей.

 Завдяки підтримці адміністрації у першому класі ми отримали мультимедійну дошку.  Учні активізувалися. відчували себе доволі «дорослими і обізнаними» школярами. За перший рік навчання  навчилися вміло користуватися електронними навчальними програмами.

     У другому класі ми  продовжуємо працювати  з  програмою «Розумники». Завдяки фінансовій підтримці батьків придбали для кожної дитини планшет.

Якщо сова вилупилася…

З пристроями діти працюють лише на двох предметах — математиці і українській мові. На кожному комп’ютері є програма з підручниками, а в них теорія і практичні завдання.Все супроводжується веселою казковою музикою, анімованими персонажами та озвучується дитячим голосом. Тому такий процес і називають «грою». Кожне завдання у програмі — це віртуальне яйце. Якщо дитина виконує його правильно — звідти вилуплюється совенятко, плюс винагорода — три зірки. Якщо ж були неточності, то сова вилупиться не повністю і зірочок буде менше.На роботу  з пристроями йде не більше 15 хвилин на уроці.

Експеримент дає вчителю можливості оптимізації навчально-виховного процесу. Навчання стало більш ефективним за допомогою інтерактивного комплексу.

Ми, родина «Розумників» 2-В, задоволені, що стали учасниками експерименту та висловлюємо подяку  батькам та  адміністрації за активну підтримку та впровадення сучасних технологій в навчально-виховний процес. Світ змінюється – давайте разом робити ці зміни на краще!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень