Ліцейна бібліотека…
Ліцейна бібліотека…
Саме в ній дитина вперше знайомиться зі самостійно прочитаною книгою, вчиться вибирати для себе одну найкращу з величезної кількості, які її оточують. Саме до неї поспішає і молодий, і досвідчений учитель, щоб знайти в книгах мудрість великих педагогів. Не проходять повз шкільну бібліотеку батьки, які хочуть вчитися, удосконалюватися. Скільки читачів, стільки й відповідей повинна дати шкільна бібліотека, нікого не обділивши увагою найпрекраснішого дива світу – книги. За влучним висловом В.О.Сухомлинського, школу неможливо уявити без бібліотеки, як народ без імені, без пам’яті, без історії; школа – це, перш за все, слово, книга і живі людські стосунки.
Бібліотека гімназії – це:
- книгозбірня для допитливих малюків та юних інтелектуалів;
- можливість торкнутися потаємних глибин народження мистецтва;
- творчий простір для спілкування й поповнення інформаційного багажу;
- методичний центр для розробки та акумуляції педагогічних інновацій, авторських програм;
- бібліотечно-інформаційний центр;
- місце, де чекають нових зустрічей з шанувальниками книги;
- розвиток пізнавальної та пошукової активності та кругозору учнів;
- співпраця з педагогічним колективом, батьками, громадськістю.
Головні завдання, які стоять перед шкільним бібліотекарем і в майбутньому будуть актуальними, це:
- надання допомоги в навчально-виховному процесі;
- виховання людини нової генерації, а саме всебічно розвиненої особистості;
- виховання культури читання;
- формування у молодого покоління гуманістичних, моральних цінностей;
- прищеплення любові до Батьківщини і рідної мови, до народних традицій;
- навчання спілкуванню.
Головна мета бібліотекаря – це надання допомоги учням і педагогам у забезпеченні їхніх інформаційних потреб, довести їм всю ту інформацію, якою шкільна бібліотека володіє.
Бібліотека радо зустрічає читачів
Понеділок – четвер
З 800 – до 1715 год
П’ятниця
З 800 – до 1600 год
Обідня перерва з 1300 – 1400 год